Wystartowała jubileuszowa kampania kultowego mleka. Łaciate obchodzi swoje 30-lecie

| 5 listopada 2025

Klub Przyjaciół aplikacji Pola

Wystartowała jubileuszowa kampania kultowego mleka. Łaciate obchodzi swoje 30-lecie - Klub Przyjaciół aplikacji Pola

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozpoczęła kampanię reklamową z okazji 30. urodzin mleka Łaciatego. Jej hasło przewodnie „Ale się zeszło!” w lekki i humorystyczny sposób akcentuje fakt długiej, bo trwającej już trzy dekady obecności marki na rynku, a co za tym idzie – w codziennym życiu Polaków.

Idea kampanii opiera się na nostalgii i pozytywnych emocjach – Łaciate przypomina, że od lat towarzyszy kolejnym pokoleniom konsumentów w chwilach spędzanych przy wspólnym stole. Z drugiej strony w nowej akcji promocyjnej ukazane zostaje świeże, współczesne oblicze marki, łączące tradycję z nowoczesnym podejściem do marketingu.

W kampanijnym spocie reklamowym widzowie przenoszą się w idylliczny, mazurski krajobraz, którego elementem jest charakterystyczna Łaciata krowa. Towarzyszą jej inne, znane z wcześniejszych reklam zwierzęta – m.in. bocian, sarna czy lis. To ciepła, pełna humoru scena, która podkreśla naturalne pochodzenie Łaciatego i bliskość marki z przyrodą.

Przekaz obecny jest w telewizji, Internecie, przestrzeni outdoorowej, a także w warszawskim metrze i sferze gamingu. W efekcie Łaciate naturalnie pojawia się w przestrzeniach również dla młodszego pokolenia.

Ważnym elementem obchodów 30. urodzin Łaciatego są również specjalnie zaprojektowane opakowania mleka, które dzięki jubileuszowej grafice podkreślają wyjątkowy charakter tegorocznych działań.

no title

Zobacz jak rozwija się Aplikacja Pola i wspomóż ją!

Dowiedz się co możesz jeszcze zrobić, aby wspierać polskich producentów.

Zobacz także:

APLIKACJA POLA