1. Jak analizujemy Twoje działania w aplikacji i na stronie?

    Projektując aplikację Pola zadbaliśmy o to, aby zbierała ona absolutne minimum potrzebnych nam danych i nie wykorzystywała ich nigdy w celach reklamowych. Chcemy pomóc naszym użytkownikom w zdobyciu informacji o producentach produktów, nie mamy zamiaru wykorzystać danych w żaden inny sposób niż w celu poprawy jakości działania aplikacji. Zbieramy jedynie podstawowe, niespersonalizowane dane dotyczące ruchu w aplikacji „Pola - zabierz ją na zakupy!” oraz na stronie pola-app.pl. Nie zbieramy danych pozwalających Cię zidentyfikować. Zebranych danych - takich jak adres IP - nie wykorzystujemy w celach komercyjnych i nie przekazujemy żadnym podmiotom, które mogłyby je wykorzystać do takich celów. Korzystamy jednak z Google Analytics, żeby wiedzieć które treści na naszej stronie przyciągają uwagę, a także z narzędzi pozwalających nam obserwować ruch i eliminować błędy w aplikacji mobilnej Pola (Logentries, Heroku, Sentry).
  2. W jaki sposób możesz zostawić nam więcej danych?

    Jedynie od Twoich świadomych decyzji zależy, czy zostawić nam więcej danych. Może się to zdarzyć w trzech przypadkach:


    a. kiedy kontaktujesz się z nami lub zapisujesz na newsletter, przekazując nam swój adres e-mail,
    b. kiedy przekazujesz nam darowiznę za pośrednictwem jednej z podstron takich jak ta,
    c. kiedy anonimowo prześlesz nam zdjęcie (np. w celu wskazania błędu identyfikacji produktu).

    Za każdym razem te dane są wykorzystywane do celów, które chcesz osiągnąć podejmując konkretne działanie!
  3. Co się dzieje z moimi danymi, kiedy kontaktuję się z wami lub zapisuję się na newsletter?

    Jeśli używasz formularza do kontaktu z nami, wykorzystujemy Twój adres email jedynie do odpowiedzi na Twoją wiadomość. Nie będziemy kontaktować się z Tobą w innych kwestiach, chyba, że wyraźnie poprosisz nas na przykład o dopisanie do newslettera.

    Żeby skutecznie zapisać się na nasz newsletter nie wystarczy podać adresu e-mail na odpowiedniej podstronie albo w artykule, który czytasz. Musisz jeszcze zweryfikować swoją decyzję klikając potwierdzenie w mailu, który otrzymasz. Dopiero wtedy zaczynamy gromadzić i przetwarzać Twoje dane. Co się z nimi dzieje? Twój adres e-mail trafia na listę mailingową utrzymywaną przez polską platformę GetResponse. Tego, jak ta firma realizuję Politykę Prywatności dowiesz się tutaj. Poza Twoim adresem e-mail zbieramy informacje na temat tego, czy zainteresowały Cię nasze newslettery i które treści okazały się szczególnie wartościowe. Może się zdarzyć, że z jakiegoś powodu będziemy musieli „zabrać” te dane z platformy tej konkretnej firmy i przenieść je do innego usługodawcy. Z pewnością jednak wybierając narzędzie do wysyłania maili będziemy kierowali się tym, by zewnętrzna firma w jak najmniejszym stopniu wykorzystywała Twoje dane do własnych celów. Zawsze możesz wypisać się z naszego newslettera klikając „rezygnacja” w stopce maila, którego od nas otrzymasz. Dane te przetrzymujemy do momentu zrezygnowania przez Ciebie z naszego newslettera.
  4. Co się dzieje z moimi danymi, kiedy przekazuję darowiznę?

    Kiedy zdecydujesz się przekazać nam darowiznę, to po wybraniu kwoty w nowym oknie przeniesiesz się do serwisu tpay.com prowadzonego przez polską firmę Krajowy Integrator Płatności S.A. Ich regulamin znajdziesz tutaj. Tam musisz pozostawić imię i nazwisko oraz e-mail – darowizny on-line muszą być nimi opatrzone. Przekazujemy te informacje firmie obsługującej księgowo Stowarzyszenie Klub Jagielloński w celu rozliczenia podatkowego. Te dane trafią również do nas, a my skorzystamy z nich, by podziękować Ci za wsparcie i poinformować o naszych działaniach. Zawsze możesz się wypisać z naszego newslettera klikając „rezygnacja” w stopce maila, którego od nas otrzymasz. Dane o Twojej darowiźnie przetrzymujemy przez okres wymagany z powodu rozliczeń podatkowych oraz w razie ewentualnej późniejszej kontroli.
  5. Co się dzieje z moimi danymi, kiedy wysyłam wam zdjęcie?

    Otrzymane od Ciebie zdjęcie wykorzystujemy jedynie w celu identyfikacji przedstawionego produktu, dodania go do bazy aplikacji Pola lub poprawy jego rekordu w przypadku błędu. Otrzymujemy od Ciebie jedynie zdjęcie oraz podstawowe informacje (metadane) powiązane z tym plikiem - nie jest możliwa więc identyfikacja Ciebie jako zgłaszającego nam dany produkt.
  6. Jak to się ma do RODO?

    Staramy się być możliwie najlepiej przystosowani do nowych przepisów. Stowarzyszenie Klub Jagielloński - wydawca aplikacji mobilnej Pola oraz strony www.pola-app.pl - jest Administratorem Danych Osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Twoje dane gromadzimy i przetwarzamy na podstawie tzw. przesłanek legalizujących przetwarzanie danych osobowych, na przykład Twojej zgody albo potrzeby rozliczenia podatkowego w przypadku darowizn.
  7. Co mogę zrobić z moimi danymi?

    Masz do nich dostęp. Możesz żądać ich poprawienia. Możesz żądać ich usunięcia, zaprzestania lub ograniczenia przetwarzania. Masz prawo wycofać udzieloną przez Ciebie zgodę. Możesz żądać przeniesienia swoich danych do innego administratora. W każdej z tych spraw pisz na adres biuro@klubjagiellonski.pl. Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane w sposób niewłaściwy, masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

APLIKACJA POLA