Nasze ulubione sery
| 5 sierpnia 2024
Produkty firmy Mlekpol
Goudę pysznie się wcina, okrągłe plasterki Salami można jeść w kółko i wszędzie, a Złoty Mazur jest dobry – bo polski z natury. Nowa kampania wizerunkowa wiodącego polskiego producenta przetworów mlecznych pokazuje, za co kochamy sery od Mlekpolu – najchętniej wybierane sery żółte w Polsce.
Dla smaku, polskiego mleka, bogactwa wapnia i białka – jest wiele powodów, dla których tak chętnie sięgamy po sery od Mlekpolu! Pyszne, aromatyczne, uniwersalne w użyciu. Na kanapkę i na ciepło, na śniadanie i do obiadu. Aby zachęcić kolejnych konsumentów do wykorzystania serów w swojej kuchni, Spółdzielnia wystartowała z nową odsłoną kampanii, będącą kontynuacją „Alfabetu dobrego smaku”.
W kampanii zaprezentowanych jest pięć flagowych serów żółtych w plastrach – Gouda, Salami, Edam, Królewski z Kolna oraz Złoty Mazur. Spoty reklamowe i billboardy sponsorskie można oglądać od lipca w ogólnopolskich stacjach TV oraz w stacjach tematycznych.
Kampania digital dotrze natomiast do osób planujących zakupy spożywcze i będzie obecna m.in. w formatach display, w aplikacjach zakupowych oraz w social mediach. Przekaz uzupełnia odświeżona strona internetowa https:// naturadobregosera.pl/, na której sery przedstawione zostały w konwencji „Alfabetu dobrego smaku”.
Popularni twórcy internetowi, wśród nich Martyna Chomacka, finalistka MasterChef Polska, pokażą natomiast swoje ulubione przepisy, udowadniając wszechstronność wykorzystania w kuchni serów żółtych marki Mlekpol.
Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w Grajewie jest członkiem Klubu Przyjaciół Poli.